winterwalker.blogg.se

Tjejen som önskar mer än vad stjärnorna ger <33

Du! ❤

Hej bloggen! :)
Skriver från mobilen nu men jaja! :)
Detta inlägget är till Nadi, underbara Nadine❤
 
Redan första gången visste jag att jag hade valt rätt!  Jag såg dig skritta förbi många gånger men  vågade aldrig säga hej! ;)
Efter att ha samlat mod i nästan två veckor så vågade jag mig äntligen fram och säga hem, oturligt nog var jag en newbie.
Men utan det hejet skulle vår otroliga vänskap inte finnas idag! ;)
Du och jag är det bästa som hänt mig❤
Utan dig skulle jag inte vara den jag är idag! 
 
Jag är dig oerhört tacksam och älskar dig så jewla mkt att det inte går att beskriva! ❤
 
// Din Ali
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Nadine
skriven :

Tack Ali dsm